Gündem

Amedspor’un tarihi başarısı Sırrı Süreyya Önder’e armağan edildi

Amedspor, geçen sene bugün yaşamını yitiren Sırrı Süreyya Önder’i şampiyonluk mesajıyla andı. Kulüp, şampiyonluğu Önder’in barış ve umut vurgusuna ithaf etti.

Abone Ol

Amedspor, Süper Lig’e yükselişinin ardından yaptığı paylaşımda şampiyonluk sevincini 3 Mayıs 2025’te hayatını kaybeden Sırrı Süreyya Önder’e ithaf etti.

Kulübün resmi açıklamasında, şampiyonluk coşkusunun yanında derin bir özleme de yer verilerek Önder saygı, rahmet ve özlemle anıldı. Paylaşımda, barış, insan ve umut vurgusuna dikkat çekilerek Sırrı Süreyya Önder’in sözlerinin hafızalarda bıraktığı etkiye işaret edildi.

Amedspor açıklamasında, “Bugün şampiyonluk sevincini yaşarken, kalbimizin bir köşesinde derin bir özlem var. Barışa, insana ve umuda dair sözleriyle hafızalarımıza kazınan Sırrı Süreyya Önder’i saygı, rahmet ve özlemle anıyoruz. Bu şampiyonluğu; inandığı değerler, hayalini kurduğu barış ve mücadele ettiği güzel yarınlara ithaf ediyoruz” ifadelerine yer verildi.

Sırrı Süreyya Önder, 2025 yılında geçirdiği ciddi sağlık sorununun ardından çoklu organ yetmezliği nedeniyle hayatını kaybetmiş, özellikle barış ve diyalog vurgusuyla tanınan bir isim olarak hafızalarda yer edinmişti.

Amedspor’un bu anlamlı paylaşımı, şampiyonluk sevincinin yanı sıra vefa mesajı olarak sosyal medyada da geniş yankı buldu.