Van Organize ve Sanayi Bölgesi eski Başkanı Şemsettin Bozkurt, sosyal medya hesabında Van OSB’de kurulan okulun hangi şartlarda ve ortaklık yapısı ile ilgili paylaşım yaptı. Açıkçası mevzuatını bilmediğim için çok yorum yapmak istemiyorum. Hangi şartlarda verilir, nasıl ve kimler eğitim kurumu açar bilgi sahibi değilim.Vali bey açılış konuşmasında ikisi eğitim camiası 14’ü Van OSB’de faaliyet gösteren sanayicilerin oluşturduğu çoklu bir ortaklıktan söz etti.Bozkurt, OSB yönetmenin ‘resmi web sayfası üzerinden yazılı veya sözlü hiçbir duyuru yapılmadı. Kurum menfaati gözeten şefaf bir ihale süreci de gözlemlemedik. Örneğin 12 yıl sonra her ay OSB’nin kasasına 150-200 bin TL kira geliri girecekti. Şimdi kimlere kaç yıllığına nasıl verildi. Tam bir muamma.’ Gibi ciddi bir iddia ortaya attı. Evet, şimdi OSB yöntemine düşen bu aşamaya nasıl gelindiğinin açıklanmasıdır. İhale yoluyla verildiyse neden yapılmadı? Kimler ne zaman nerde ihale yaptı açıklanmalı?Bu 14 OSB sanayicisinin içinde yönetimden kimler var?Ortaklık düzeni nasıl oluştu?Neden bu eğitim kurumlarına verildi?Bunların hepsi açıklanmalı,kamuoyu bilmeli, bu iş yandı bitti kül oldu olayına dönmemeli.Van OSB Başkanı Mehmet Aslan bu konu ile ilgili açıklama yapmalı. KAYHAN TÜRKMENOĞLU’NUN SESİSLİĞİNİ ANLAMIŞ DEĞİLİM Seçimlere sayılı günler var. Partilerin aday adayları sahneye indi. Van’da ise kamuoyu önümüzdeki hafta netleşecek milletvekili aday listesine kitlendi. AK Parti Van il teşkilatında sesizlik var. Sanki il başkanı Kayhan bey milletvekili aday adayımış gibi listelerin açıklanmasını bekliyor. Sanki seçimlere 40 gün yokmuş gibi bir sesizlik var. Sanki bu seçim Cumhurbaşkanı ve AK Parti için var oluş yok oluş mücadelesi değilmiş. Sanki sistem değişmemiş ve yüzde 35 lik bir oy oranı AK Parti’ye yetecekmiş. Başta il başkanı ve yöneticiler o kadar rahat ki insanların acılarına bile eşlik etmiyorlar. O kadar rahatlar ki bir köy ziyaretine bile gitmiyorlar.O kadar rahatlar ki bir mahalle ziyaretine bile gitmiyorlar. O kadar rahatlar ki bir esnaf ziyaretine bile gitmiyorlar. O kadar rahatlar ki bir vatandaşın iftarına bile konuk olmuyorlar. O kadar rahatlar ki bir telefon açarak insanlara bir geçmiş olsun bile demiyorlar. Sizce o kadar rahatlık neyin nesi? Sizce Kayhan bey ve değerli yönetimi neyi bekliyor? Biri Kayhan beyi uyandırsın, biri Kayhan bey seçimlere sayılı günler var artık uykudan uyanalım, artık sahalara inelim desin.