Son dönemde hastane yerleşkesinde yaşanan otopark yoğunluğunun giderilmesi amacıyla düzenlenen incelemeye İl Sağlık Müdürlüğü yetkilileri, Van Büyükşehir Belediyesi Fen İşleri Daire Başkanı Halil İbrahim Orbay ve teknik ekibi, hizmet başkanları ile hastane yöneticileri katıldı.

VASKİ'den ne duyuru var ne su! Van'da binlerce kişi mağdur
VASKİ'den ne duyuru var ne su! Van'da binlerce kişi mağdur
İçeriği Görüntüle

Heyet, hastane bahçesinde katlı otopark yapılması planlanan alanda teknik değerlendirmelerde bulunarak projenin uygulanabilirliğini yerinde inceledi. Hayata geçirilmesi planlanan katlı otoparkın, hem hastane personeli hem de sağlık hizmeti almak için hastaneye gelen vatandaşların otopark sorununu önemli ölçüde azaltması hedefleniyor. Yetkililer, vatandaşların sağlık hizmetlerine erişimini kolaylaştıracak projenin en kısa sürede hayata geçirilmesi için çalışmaların sürdüğünü belirtti.

Muhabir: YEŞİM AŞAN